КАТ-Враца посрещна новата година с горещ календар

20:53, 04 яну 20 25 3940 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

С горещ календар КАТ – Враца посрещна новата 2020-а година. Пътните полицаи заложиха на привлекателни дами с къси поли в борбата за безопасност на пътя, предава Нова телевизия.

„Изучете добре и най-строго спазвайте правилата за движение!”. Призивът е на КАТ-Варна по повод настъпването на 1966-та година.

Алекси Кесяков помни добре тези времена. В системата на МВР е от 71-ва. До днес.

„Това са част от календарите и други фактически нагледни материали, които пътната полиция по различна инициатива издава със стремеж да повлияе на участниците в движението. Тези, които го видят, да си променят поведението и отношението към проблема безопасност”, разказва Алекси Кесяков, бивш шеф на КАТ.

Отношението към пътната безопасност тогава има връзка с началството. Докато е дългогодишен шеф на КАТ, Кесяков учи служителите си, че те са част от интелигенцията и от тях зависи как ще ги възприемат. Без капка ирония.

С настъпването на 2020-а година Кесяков възприема календара на КАТ – Враца отново без ирония.

„Млади дами, хубави дами са сложили полицейска шапка и палки и съпричастно участват в контрола за движение. Аз ги възприемам като отношение на обществото към проблема безопасност”, допълва Кесяков.

Друг бивш шеф на Пътна полиция е на мнение, че няма нищо лошо в съчетанието катаджия и разголени красиви жени.

„Винаги календарите на пътна полиция са ... с чувство за хумор направени, със самоирония. Няма случай, в който някой да е закъсал, някой да е спукал гума, да има някакъв проблем с автомобила и пътния полицай да не окаже помощ...  особено, ако това е младо, хубаво момиче”, обяснява Богдан Милчев, бивш шеф на Пътна полиция – София.

За специалистите в рекламата календарът за 2020-а е събрал на едно място всички стереотипи – бърз автомобил, фетиши и нещо класическо за Враца - скали.

„Има много лесни подходи да се направи по-качествен и по-стойностен.  Може например да си снима целият екип на полицията във Враца. Така и в крайна сметка да се покаже едно по-човешко лице”, казва Георги Малчев, маркетинг експерт.

 

 

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама