80% от българите вече мият и дезинфекцират ръцете си повече от 3 пъти на ден

13:50, 06 юли 21 25 2229 Шрифт:
Ирина Иванова Редактор: Ирина Иванова

80% от българите мият и/или дезинфекцират ръцете си повече от 3 пъти на ден. 61% пък смятат, че използването на дезинфекциращи продукти, вече е част от ежедневието им, показват резултатите от национално представително проучване на Kantar TNS. То е проведено през месец юни по поръчка на NAOS България. 

„Хитър“ бразилски план: Пръскайте дезинфектант от самолети

Близо 2/3 (61%) от участниците в проучването смятат, че използването на дезинфекциращи продукти вече е техен навик. Всеки пети човек ги употребява ежедневно и смята да продължи и след затихването на заболеваемостта и напредване на ваксинацията.

Почистването на ръцете с този тип продукти или честото им миене със сапун обаче има и негативни резултати при някои хора - над 1/3 от запитаните се оплакват от суха кожа. Кожните проблеми, от своя страна, фокусират вниманието на специалистите и водят до голямата иновация на BIODERMA и NAOS - едновременно елиминиране на бактериите и вирусите, и опазване на здравето на кожата

В разгара на пандемията NAOS патентова революционен продукт, който съчетава свойствата на хидратиращ крем и дезинфектант за ръце в едно. Biphase Lipo alcoolique – Липо-алкохолна двуфазова грижа за кожата на ръцете, на BIODERMA и NAOS е първият „козметичен вируцид“ - съчетание на козметичен продукт, който пази бариерата на епидермиса и едновременно с това унищожава вредните микроорганизми. Използването му възстановява липидите в кожата и елиминира 99.9% от бактериите и вирусите. 

Мокрите кърпи не са надежден дезинфектант

Продуктът Biphase Lipo alcoolique има две 2 фази: алкохолна фаза (90%),  напълно елиминираща нежеланите вируси и микроби и хидратираща (липидна) фаза (10%), която поддържа епидермалните липиди и тяхното естествено състояние в хидролипидния филм. 

Идеята ни с Липо-алкохолната двуфазова грижа не беше просто да създадем продукт за някоя от нашите марки, а да отговорим на потребностите на хората“, казва Жан-Ноел Торел, създател на BIODERMA и основател на NAOS. Екипът му търси обратна връзка от зъболекари, като хора, които използват най-разнообразни дезинфекциращи средства и разбира, че има ниша за продукт, който да уважава екосистемата на кожата и същевременно да се грижи за запазването на нейния естествен баланс. 

Жан-Ноел Торел нарича откритието си революционно, защото никой досега не е включвал във формулата на продукт достатъчно количество липиди в комбинация с алкохол за дезинфекциране. В разгара на пандемията, разработването на Липо-алкохолната двуфазова грижа става основен приоритет на компанията. Освен че показват потенциала на научната общност по време на криза, подобни иновации демонстрират отговорността на козметичните компании към общественото здраве. 100% от печалбата от продажбата на Липо-алкохолната двуфазова грижа в представителствата на NAOS по света ще бъдат дарени за предотвратяването на епидемии. „Целта ни не е да печелим пари с това начинание, а да сме в полза на обществото”, казва Жан-Ноел Торел.

***

Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама