Нова измама: Фалшиви съобщения от ЧЕЗ за възстановяване на суми

17:06, 22 юни 20 25 2600 Шрифт:
Цветилена Симеонова Редактор: Цветилена Симеонова

„ЧЕЗ Електро България“ АД уведомява своите клиенти, че днес е установен опит от страна на външни лица да заблуждават клиенти на Дружеството с имейли, съдържащи фалшиво съобщение за възстановяване на суми, с призив да посочат данни за банковите си сметки, съобщиха от компанията.

Съобщението е класически пример на измама. Използвано е лого на ЧЕЗ, но адресът, от който се изпраща зловредния имейл, е [email protected], а не официалния имейл адрес на „ЧЕЗ Електро България“ АД за връзка с клиентите: [email protected].

КЗК глоби ЧЕЗ с 4,4 млн. лв.

Фалшивият имейл съдържа линк с вредоносно съдържание, като призовава клиентите да отворят линка в срок от 48 часа. „Молим клиентите ни да не кликват върху линка „тук“ и веднага да изтрият съобщението. Информираме клиентите си, че дружествата на ЧЕЗ в България не осъществяват такава кампания и не изпращат подобни имейли до клиенти, свързани с възстановяване на суми. „ЧЕЗ Електро България“ АД уверява своите клиенти, че техни лични данни не са били достъпвани или копирани от сървърите на Дружеството от трети страни“, посочват от ЧЕЗ.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама