Новото лице на бизнеса след „корона кошмара“

14:04, 29 май 20 25 3651 Шрифт:
Цветилена Симеонова Автор: Цветилена Симеонова

Кризата е чудесна възможност да НЕ се връщаме към старите си навици и отношение към света, работата и околната ни среда – Лилия Костова от Wonder Travel

Всеки добър бизнесмен се пита как трябва да навигира своята компания по време на настоящата безпрецедентна за нашето време ситуация. Пандемията обърка плановете на всички, но само най-добрите ще успеят да излязат от нея още по-добри. Шокът за бизнеса все още не може да се измери, но със сигурност отговора на голямата неизвестна ще успеят да намерят само истинските лидери.

За това URBO избра да се допита именно до най-големите. Първата голяма конференция, насочена към малкия и среден бизнес в сферата на услугите след коронавируса, ще се осъществи онлайн от 2 до 4 юни. COBIZ-20: Business after the world pandemic се организира от URBO и Joker Media Rental, за да стартира дебат за икономическите и финансови предизвикателства и възможности в следващите месеци.


Снимка: CanStockPhoto

„Светлина в тунела има - вижте колко бързо хората нормализират поведението си. Защото хората и бизнесите са адаптивни. Дали и какво положително ще вземете за себе си като лични и професионални умения зависи от вас“ – Георги Малчев от Xplora

В рамките на три дни всички могат да се включат в дискусия по важните за бизнеса теми чрез коментари по време на излъчването на живо. Събитието ще бъде стриймвано свободно на urboapp.com, както и във Facebook страниците на URBO, Joker Media Rental и медийните партньори на събитието.

Идва времето на многофункционалните компании, пълни с много знаещи хора, които умеят да взимат бързи решения – Янко Кръстев, мениджър на Замък „Влюбен във вятъра“ в Равадиново


Снимка: CanStockPhoto

Ще можете да почерпите опит от някои от най-големите експерти в икономиката, финансите, хотелиерския и ресторантьорския бизнес, ивент сектор, онлайн продажбите, медиите, образованието и др. Български бизнес лидери ще търсят отговор на въпросите: Какво се случи всъщност? Подготвен ли бе бизнесът за подобна криза? Какво можем да очакваме в икономически и финансов план след края на пандемията? Кои са спешните стъпки, които трябва да предприемем, за да оцелеем в предстоящата криза?

"Корона шамарът" ще ни направи по-осъзнати и ще изкара човешкото лице на хората и брандовете – Катя Тодорова от MEmotion

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама