Fibank отлага плащанията по кредити на своите клиенти

09:18, 16 мар 20 25 3312 Шрифт:
Даяна Дюлгерова Автор: Даяна Дюлгерова

Във връзка с предприетите мерки от страна на европейските и национални институции, които целят да стимулират банките да продължат да финансират и оказват необходимата подкрепа на домакинствата и предприятията, изпитващи временни затруднения, Fibank (Първа инвестиционна банка) дава възможност на всички свои клиенти да отложат плащанията по кредити, ако те самите или техният бизнес са засегнати по някакъв начин от ситуацията с коронавируса (COVID-19), съобщиха от банката.

Предложението ще важи за всички клиенти на Fibank – физически и юридически лица, които изпитват временни финансови затруднения да посрещат задълженията си към банката. Предоставената от банката възможност обхваща потребителски, ипотечни и жилищни кредити, както и кредитите за микро фирми, малки и средни предприятия, корпоративно кредитиране, включително и вноските по кредитни и бизнес кредитни карти.

Ресторантьорите са пред фалит заради коронавируса

Първа инвестиционна банка дава възможност на своите кредитополучатели да поискат и увеличение по лимитите на кредитните си карти, както и по-дълги гъвкави погасителни планове, докато имат нужда от подобно съдействие.

Клиентите ще могат да поискат вноските им по кредитите да бъдат отложени чрез обаждане по телефон към своя кредитен консултант или към контакт центъра на банката на телефон *2265.

Потребители, които не са клиенти на банката, също ще могат да се възползват от нашите услуги, свързани с потребителските кредити и издаването на кредитни карти, като имат възможност да кандидатстват изцяло онлайн: https://credit.fibank.bg и https://cards.fibank.bg.

Кабинетът: Засегнатите бизнеси да не съкращават работници, поемаме 60% от заплатата им

„Надяваме се, че нашето предложение ще помогне на клиенти и цели сектори, които по някакъв начин вече са или ще бъдат засегнати от по-ниски приходи заради разпространението на коронавируса в целия свят. То е насочено и към потенциалните заплахи, които всеки семеен бизнес в България може да понесе. Приканваме всички наши клиенти максимално да използват мобилното приложение MyFibank. При необходимост да се свързват с контакт центъра на банката и да плащат безконтактно в търговските обекти, като част от своите лични мерки за защита срещу разпространението на вируса“, сподели г-н Никола Бакалов – Изпълнителен директор и член на УС на Първа инвестиционна банка.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама