Важното за теб: Мартин Димитров - нацията ни пропусна момента да стане по-интелигентна

10:00, 27 яну 20 / Важното за теб с Ники Кънчев 25 12604 Шрифт:
Любомира Николова Автор: Любомира Николова

Следващият ни гост в поредицата „Важното за теб с Ники Кънчев“ е Мартин Димитров, основател и творчески директор на рекламна агенция Nitram.

Що е то реклама, на какво интелектуално ниво е българинът и как се ражда това да си оригинален, вижте във видеото:

 

 

„Рекламата е да разкажеш масова, но общовалидна история, която да се хареса в обществото.

Ние правим изкуство в услуга на капитала. Това определя много ясно посоките и начините на разказа ни. Рекламата е бизнес, който е в България реално от двадесет- двадесет и малко години.

Период, в който от ентусиазъм преминаваш към професионализъм и гледаш да балансираш тези неща“, разказва Димитров.

По думите му не можеш да губиш ентусиазма си – това те прави скучен, същевременно трябва да се държиш по професионално и да се отстояваш, когато можеш.

Рекламата – това е бизнес на поражението. Загубите са много повече отколкото са победите“, разкрива той.

Мартин Димитров признава, че не знае откъде му идва въображението. 

„Опитвам да се канализирам в дадена посока и се стремя да разказвам истории по увлекателен начин“.

Как измисля и къде се раждат идееите му за слогани?

„На работа, преди беше по всяко време. Последните няколко години се стремя да работя много по системно“, споделя Мартин.

Кампания, с която се гордее?

„Краварката е в левия ъгъл“, защото е лесна, много ярка визуално. Първият клип е на 8-9 години, не е съвсем нова история и продължава да държи“, дава за пример Димитров.

Мартин играе ролята на „умиротворителя“ между колегите и клиентите си.

Какво го вдъхновява за кампаниите на ТОПНОВИНИ?

„Това, че се обаждате много късно. Гледаме да е релевантно. Отправният критерии е да е вярно – оттам нататък е въпрос на интерпретация колко интересно ще го разкажеш“, добавя Димитров.

Добрите или лошите истории продават повече?

Винаги добрите истории са продавали. Проблемът е, че ние някак като нация пропуснахме момента да станем по-интелигентни. Някакси останахме по семпли и банални. Ние сме една от малкото страни, които не познават ресурсите си и не се възползват от тях.

Какво мисли за инфлуенсърите?

По-скоро е скептичен.

Мартин Димитров възпитава дъщеря си Рада да не взима наркотици, а е страшно благодарен на неговата баба, която е отключила у него интереса към четенето.

Важното за Мартин е здравето. „Все по-важно ми е как се чувстваме в ежедневието си на работа. Да търся комфорта на работното място и разбирането, отколкото да постигнем някаква цел на всяка цена“, категоричен е той.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама