„Райънеър“ призната за най-лошата авиокомпания

15:24, 05 яну 19 / Свят 25 2019 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Нискотарифната „Райънеър” (Ryanair) е определена като най-лошата авиокомпания във Великобритания за шеста поредна година в класацията на консултантската фирма „Уич травъл” (Which Travel), съобщава БТА.

Пътниците са дали най-лошата възможна оценка за чекиране, удобство на седалките, атмосфера в пътническия салон и храна и напитки. Недоволство предизвикаха хилядите отменени полети, непрекъснатите промени в правилата за багажа и закъсненията.

Хиляди заявили, че „никога повече няма да летят с „Райънеър”, дори ако е по-евтина от конкурентите си”.

Резултатите от проучването сред пътниците поставят превозвача на дъното. В годишната класация на "Уич травъл" (Which Travel) - консултантска фирма, са включени 19 компании.

"Райънеър" получава потребителски рейтинг от 40%, изоставайки от другите нискотарифни авиокомпании за кратки разстояния "Томас Кук еърлайнс" (Thomas Cook Airlines) - с рейтинг 52%, и "Уизеър" (Wizz Air) - 54%, които изпълняват полети главно до дестинации в Източна и Централна Европа.

Сред първите пет са Aurigny Air Service, Swiss Airlines, Jet2, Norwegian Air Shuttle ASA и холандската KLM.

Другите големи авиокомпании на Великобритания, Easyjet и British Airways, са на съответно 11-то и 15-то място. Easyjet победи резултатите на British Airways за храна и напитки, обслужване на клиентите и съотношение цена/качество, но и двете получиха ниски оценки за комфорт на седалките.

 

 

Пред Би Би Си независимият консултант в авиацията Крис Тери коментира, че въпреки лошата оценка, потребителите все още харесват достатъчно "Райънер", за да летят с нея. "Компанията все още предлага невероятна възможност за огромен брой хора. Това, което те получават е това, което очакват", коментира той.

Превозвачът завърши тежка година, но въпреки това все още генерира добри приходи, а през 2018 г. е превозил рекорден брой пътници.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Още по темата

Реклама