ПО ТВОЙ СИГНАЛ: Vivacom съветва да предвидим алтернатива за интернет услугата им

09:49, 27 дек 17 25 705 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

На [email protected] получихме писмо от наш читател, ползващ услугите на Vivacom. По неволя той е изпаднал в често срещаната ситуация на клиент, подписал договор за услуга (в случая - домашен интернет), която редовно заплаща, но често не получава.

След поредица прекъсвания на сигнала, включително в празничните дни, читателят ни е получил абсурден съвет от оператора на доставчика. След сигнализиране за липсата на платената услуга и невъзможността екип техници да отстранят проблема, поради четирите неработни дни по Коледа, остроумният оператор съветва клиента си да предвиди и други алтернативи за инернет снабдяване занапред.

Читателят ни се пита: Дали това е официалната позиция, вътрешна инструкция на доставчика или опит за неуспешен хумор на негов служител? Ако трябва да има бекъп вариант за интернет, то защо изобщо да разчита на услугите на Vivacom? Почивните дни важат ли и ако ти спре сигналът на стационарния или мобилен телефон?

Очакваме вашите сигнали за нередности или снимки на email: [email protected]

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама