СЕМ към медиите: Не използвайте развлекателни предавания за агитация
22:34, 29 сеп 16
25
888
Шрифт:
На всички кандидати трябва да се гарантират равни условия по време на кампанията, припомня регулаторът в съобщение до медиите.
От регулаторът обясняват, че според европейските практики и стандарти развлекателните жанрове не се използват в полза на когото и да било кандидат.
"Съгласно практиките в Европа по този въпрос подобен подход е възможност за политическо внушение, особено ако "героят" буди симпатии в аудиторията. Така публиката е затруднена да разграничи дали става дума за политическа агитация, политическо позициониране или за обосновано драматургично участие", пише в съобщението на СЕМ.
Последни новини

Любимите ви смартфони – с 0% лихва на лизинг от А1
15:58, 11 апр 25 / А1
Влез в ритъма с безжични слушалки Huawei с до 30% отстъпка в А1
14:42, 10 апр 25 / А1
Театър, опера и балет стават част от дигиталните възможности за развлечение за абонатите на А1
21:09, 09 апр 25 / А1
Добави коментар