“Виваком” лъгала клиенти за цена на SMS

11:21, 27 май 16 25 634 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Телекомуникационната компания БТК с търговско наименование “Виваком” е лъгала свои клиенти, че ще таксува изпратените кратки съобщения в мрежата си на преференциална цена, а всъщност клиентите са заплащали всеки SMS на нормална тарифа. Това става ясно от решение на Върховния административен съд по решение на Комисията за защита на потребителите.

Заради нелоялната практика фирмата е глобена с едва 2 000 лева.

Служители на телекомуникационното дружество са отправяли по телефона предложение към абонатите за сключване на договор за две услуги. Едната дава право на 200 безплатни минути към всички оператори, а другата – срещу допълнителната сума от 2.90 лв. на месец кратките текстови съобщения да се таксуват по 1 стотинка. Впоследствие на клиентите е изпращан по пощата договор, в който е била включена само услугата 200 безплатни минути.

Потребителите разбират, че втората услуга – изпращане на кратки текстови съобщения за 1 стотинка, не е била предоставяна при уговорените устно условия едва когато получат първата си месечна фактура и установят, че всеки SMS е таксуван по редовния тарифен план на телекома, обясняват от КЗП.

ВАС е забранила на “Виваком” да прилага практиката в бъдеще.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама