Питат русенци за нивото на обслужване в офиса на НАП
14:20, 11 апр 16
25
305
Шрифт:
Стремежът на анкетата е, чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. В 6-те въпроса с по 3 отговора са обхванати, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.
„Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа. За първи път тази пролет правим анкетата в максимално натоварените последните дни на данъчната кампания, за да проверим професионализма на нашите служители в екстремални условия, но съм сигурен, че те ще се справят. Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание.” пояснява директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.
Последни новини

А1 вече предлага новите флагмани от серията Xiaomi 15
14:17, 06 мар 25 / А1
Сливен ще участва на 41-то Международно туристическо изложение "Ваканция и СПА Експо 2025"
09:44, 06 мар 25 / Регионални новини
A1 e на четвърто място сред най-бързите мобилни мрежи в света според Ookla®
14:18, 05 мар 25 / А1
Добави коментар