Община Пловдив е похарчила 270 хил. лв. за 3 години за медийно влияние

10:09, 25 мар 16 25 343 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini
Близо 2.6 млн. лева е сумата, изхарчена от десет български общини в периода 2013 г. - 2015 г. за купуване на медийно влияние. Това показва разследване на "Дневник", направено на базата на справки, получени по Закона за достъп до обществена информация. Те бяха поискани от местните администрации в петте най-големи градове в България извън София и още пет по-малки общини, в райони с различен икономически профил.

Декларираните от кмета на Пловдив Иван Тотев разходи за медийно отразяване през 2013 година са 50 хиляди лева, за 2014 година нарастването е с близо 200 процента и вече е 119 хил. лв., през 2015 година, когато имаше местни избори сумата е 100 хил. лв.

Разходите в града под тепетата за медийно отразяване на глава от населението са 0.40 лв.

По размер на общинския бюджет Пловдив се нарежда след Бургас и изпреварва Варна. За последните три години той е бил над 737 млн. лв. По разходите си за "медийни и информационни услуги" общината се класира на четвърто място.Само по договори за: "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали" на администрацията и Общинския съвет в града кметът Иван Тотев  е похарчил от 2013 г. до 2015 г. 270 хил. лв. Това показва официалната справка, предоставена от администрацията.

Изводът е, че разходите за медийно отразяване през периода 2013-2015 година са общо 2,690 мил.лв. Средствата са само общински, няма плащания на медии с пари от европроекти .

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама