Ангелокова: В. Търново заема централно място в новата програма за реклама на България
19:01, 25 юли 15 / Култура
25
586
Шрифт:
Тя бе в старата столица за откриването на Летния оперен фестивал „Сцена на вековете”. „Политиката на Община Велико Търново може да бъде за пример за начина, по който трябва да се развива туризмът и тази политика ще трябва да получава подкрепа от държавата.
Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова, която присъства на откриването на Летния оперен фестивал „Сцена на вековете”.
Тя припомни, че през миналата година старата столица е била посетена от 73 хиляди чуждестранни туристи, а от май месец до сега са реализирани 83 хиляди нощувки.
Николина Ангелкова посочи, че културно-историческия туризъм ще бъде в основата на българската туристическа реклама за 2016 година. Министърът подчерта, че едно от събитията, които се подкрепят традиционно и това ще продължи, е международната борса „Културен туризъм”, която Общината ежегодно организира.
Тя добави, че това е едно от централните събития в програмата. „Велико Търново има също основен фокус върху културно – историческите маршрути. На територията на общината има повече от 1500 културни паметника. Кметът също е много активен.
Събитието, за което сме се събрали днес – оперният фестивал, също има голямо значение. Така, че пак казвам, че старата столица заема централно място в нашата програма”, допълни министър Ангелкова.
Тя посочи, че освен изложенията, ще се обърне внимание и на онлайн рекламата. „Идеята е да включим всички общини, за да можем с общи усилия да използваме, които имаме и от там – нататък да имаме по-голям фокус върху рекламата”, каза министърът.
Според нея, резултатът ще е превръщането на България целогодишна културно-историческа дестинация. Фестивалът продължава и днес, когато отново от 21,00 часа ще бъде представена операта „Борислав”.
Добави коментар